夠60讚就食到霸王餐?所以開咗一日咪執笠囉......

自從有咗「讚好」呢個分唇之後,求婚唔使買戒指、搵攝影師又唔使畀錢喎,真係造福唔少人~唔止咁呀,而家連食飯都係畀Like就得喇!喺溫州就有間韓國餐廳推出咗個「夠60個讚就請你食霸王餐」活動,仲要唔係Cheap雞嘢,係價值$188蚊人仔嘅套餐呀!

圖片來源:喜歡汪星人的瘋子/微博

只需要Share呢個Post兼呃到60個Likes就可以食到價值$188蚊人仔嘅餐?嘩!抵到咁樣,梗係即刻Call齊晒啲親朋戚友幫手Like啦,有好多網民話咁易就儲夠60個Likes嚕~(Btw,真係唔夠Like嘅咪上淘寶買囉,聽講幾蚊就有幾十個Like,計返條數都有賺啦!)

圖片來源:瘦不下来喔TT顏/微博

好多網民都坐定粒六,諗住拎住嗰60個Likes就去食餐好啦,點知因為有太多人都呃到60個Likes喇,所以搞到活動嘅第一日,間餐廳就話「霸王餐的食材有限,每日供應完為止」,而第二日仲貼埋張「本店因為經營不善,就此轉讓」嘅告示出嚟?......

圖片來源:瘦不下来喔TT顏/微博

Er......只可以話呢間餐廳嘅腦細太低估網民呃Like嘅能力,所以咪搞到執笠囉。

 

封面圖片來源:瘦不下来喔TT顏

資料來源:喜歡汪星人的瘋子瘦不下来喔TT顏

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved