【又關佔中事?】張敬軒被踢出《我是歌手》

強國音樂節目《我是歌手》第四季就嚟開始播映喇(呢~阿漿上去唱完一舉成名由強國紅到上宇宙嗰個節目呢),本身好似話軒仔張敬軒都有份參加嘅,仲要係首發名單歌手?!不過噚日就有消息傳出,話軒仔因為曾經撐過佔中,所以被退出呢個節目呀!

圖片來源:《文匯報》

今次軒仔突然被退出,雖然就係話係因為「個人原因」,但其實聽講係因為佢之前曾經參加過雨傘運動,支持過佔中,所以就畀某啲姓陳嘅愛國人士舉報,搞到參加唔到囉!

圖片來源:Hins Cheung圖片來源:Hins Cheung

老老竇竇,一個音樂節目竟然會因為歌手嘅政治取態而決定去留真係好傻豬,把自己想得這麼高真是可笑。不過之前個南方草莓音樂節都係咁啦(回帶: 【方丈份人】盧凱彤被陳淨心踢出南方草莓音樂節),呢啲先叫合符國情,你哋識條鐵咩!你睇下歌神張學友都講過話唔會參加《我是歌手》啦:

唔緊要㗎軒仔,你喺邊度唱毛毛都會支持你!學秋生哥話齋,睬嗰個陳xx都自降身份。

 

 

 

 

 

封面圖片來源:hinscheung IG

資料來源:《文匯報》 、hinscheung IG 、HK Toolbar youtube

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved