【有錢就是極任性】揸特權車撞到人 大媽話自己大把錢賠唔起咩

古乳有暈,有錢就是任錢,而呢位強國大媽,就完美示範咩叫極任性喇!
圖片來源:Fai Fai/香港突發事故報料區
嗱~老老竇竇,發生撞車呢件事,大家都唔想,畀著毛毛就會即刻落車(其實毛毛得單車……),講句sorly咪和氣收場囉,但呢位霸氣嘅強國大媽就講咗句震驚13億人嘅說話:「我大把錢,賠唔起咩?」
圖片來源:Fai Fai/香港突發事故報料區
嘩,果然有錢就是鏈些Bu桶!不過唔好睇少呢位大媽呀,經過毛毛多年丁圖,呀,係研究圖像嘅經驗,佢唔單止有錢,仲有特權㗎喎~
圖片來源:Fai Fai/香港突發事故報料區
唔好以為毛毛好似啲睇相佬咁呃你十年八年呀,毛毛係從佢嘅車牌參透到呢位大媽嘅背景。
圖片來源:蘋果日報
據聞而家車牌有「FU」或「FV」呢兩個英文字嘅強國車車牌大約有2,400部,大部分都係強國嘅達官貴人嚟嘅~呢啲車據聞仲有違例泊車免食牛肉乾嘅特權?!唔怪之得呢個大媽咁大官威啦!死啦,唔小心畀佢撞到嗰個會唔會都要被消失㗎?毛毛唔小心報咗呢個大媽出嚟會唔會被叫雞㗎?唔關我事㗎,隔離個毛毛寫㗎咋!

 

 

封面圖片來源:Fai Fai/香港突發事故報料區
資料及圖片來源:Fai Fai/香港突發事故報料區蘋果日報

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved