【Fashion嘅嘢】小姐你呢條係長褲定短褲呀?

呢排天氣時凍時熱,著得少落街又驚吹到病呀,著得多呢一上到車又焗到死,搞到都唔知著乜出門口好。不過台灣呢個妹妹就醒呢,學佢咁著,一定冇得輸!

圖片來源:Anson Liao‎/●【爆廢公社】●

哦,冬天著短褲出街啫,好多妹豬都係咁愛靚唔愛命㗎啦,冇乜出奇。咁諗你就錯喇!睇清楚啲!佢嗰條係本年度最潮嘅唔長唔短褲呀!條褲表面上係短少少嘅長褲,實質上又係長少少嘅短褲,由大髀開始加入流行鏤空元素,個大窿一直穿到落小腿,腳眼先輕輕包一包返對腳。

圖片來源:郁晴

嗱嗱嗱,真係唔好笑人哋呀,韓國妹豬都係咁著住嚟又唱又跳㗎!

呢個發明真係幾偉大,夏天就正面行路,冬天就倒轉行路,fit晒。毛毛都畀呢條褲啟發,諗咗件冬暖夏涼Tee出嚟!啱晒想有安全感又唔鍾意束縛嘅人,仲要男女都著得㗎!夠10000000個like毛毛就搵的神女朋友親身示範,唔好走寶呀!哎呀,唔記得小莉得個頭㗎?……

 

 

封面圖片、資料來源:●【爆廢公社】●

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved