【霸氣】諗住問下對鞋幾錢啫 個代購竟然向我示愛?

毛毛唔明……真係唔明……到底有人向自己示愛係咩感受,但係呢個世界上就偏偏有人,就算只係去買鞋問價,都可以有人同佢表白。你話喇,呢個世界,公平咩?

圖片來源:J861215/PTT

毛毛講緊係呢位台灣網友呀,話說佢想幫襯代購買波鞋,於是就諗住line下個老闆問下要幾錢啦,點知竟然收到個咁嘅答覆……

圖片來源:J861215/PTT

唔通生意真係咁難做?定係老闆你太大壓力呀?不過老老竇竇,咁有霸氣嘅表白,毛毛隔住個mon都feel到佢粒粒字都充滿住激情呀!喂呢位網友不如你就索性嫁畀佢啦,話唔定個老闆免費送埋對鞋畀你呀!之不過,個老闆下一句竟然就失晒霸氣囉……

圖片來源:J861215/PTT

哦,原來只係send錯……其實都估到啦,毛毛成日都係咁,唔緊要㗎,慢慢就會慣㗎喇,嗚嗚!早知道是這樣,是夢一場……

 

圖片來源、資料來源:J861215/PTT

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved