【應該睇到識背】台灣超忠實fans 睇足50次《優獸大都會》

一套好嘅電影,係值得一睇再睇㗎!如果係忠實fans,分分鐘可能仲睇成幾十次?喎!

圖片來源:forbes

有台灣網民就開post,話自己因為太鍾意《優獸大都會》呢套戲,而且主角嘅故事同佢細個嘅經歷有啲似,所以唔小心咁就……睇咗50次喇。

圖片來源:巴哈姆特

睇咁多次,應該成套戲倒轉背都得喎。佢仲話因為睇得呢套戲太多次,搞到身邊嘅朋友都驚咗佢,仲連戲院嘅工作人員都認得佢呀!不過同時都因為咁而識咗唔少朋友。公平咩,毛毛次次睇戲都係自己一個睇咋!這些機會……

圖片來源:巴哈姆特

不過毛毛都好認同佢講嘅嘢,好戲不妨一睇再睇!就好似我個d drive入面收埋咗幾套愛情動作片,毛毛都唔知丁……吖唔係,I mean睇呀,都唔知睇咗幾多次噜。

 

圖片來源、資料來源:巴哈姆特

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved