【媽好亂呀】到底公雞係咯咯咯定喔喔喔叫?

而家啲小學功課深到好似大學paper咁就係人都知啦,冇計啦,要贏在起跑線上呀嘛,唯有打少陣波睇少陣卡通片操多啲多啲再多啲練習啦!你不愛競爭,但競爭會找上你呀嘛。

圖片來源: Maggie Chu/不願小朋友成為功課奴隸圖片來源: Maggie Chu/不願小朋友成為功課奴隸

慘就慘在啲功課唔止難做呀,仲搞到小朋友鬼死咁亂!中文科老師就話「士多啤梨」唔啱,要改做「草莓」先啱,但係數學書又寫「士多啤梨」喎,你話呀,叫小朋友點跟呀。

圖片來源:Emily Yeung/不願小朋友成為功課奴隸

媽,好亂呀,不過再亂啲都仲得呀!呢份中文功課就教小朋友點用擬聲詞嘅,即係「嗚嗚」、「喵喵」嗰啲呀,都幾實用㗎(至少實用過side angle side,好似係)~雀仔係吱吱叫,鸚鵡係呱呱叫,毛毛都明呀,但公雞同母雞到底點分係「咯咯咯」定「喔喔喔」呢……老師,明明卡通片啲雞都係「古菇固固」咁叫㗎囉。Between,如果鵝係「鵝鵝鵝」咁叫,佢九成都係一隻寵物小精靈。

圖片來源:IQ博士截圖

點樣聽聲分公雞同母雞呢,毛毛就唔識喇,毛毛淨係知烏鴉肯肯定「傻瓜!傻瓜!」咁叫啫。不過家陣啲細路唔識㗎喇,佢哋邊有時間睇卡通片啫。

 

回帶:【媽好亂呀】老師,呢粒到底係士多啤梨定草莓呀?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved