【紅都面埋】細佬拎咗家姐支棒棒嚟食麥皮

繼早前嘅阿妹喺阿哥間房搵到牙籤筒事件之後,最近又發生咗件令人紅都面埋嘅事。話說,有個來自台灣嘅家姐,前日佢就起咗身刷完牙就諗住去廚房斟杯水飲下啦,點知竟然畀佢見到佢細佬用緊呢樣嘢嚟食麥皮喎……

圖片來源:dcard

咦喂,呢隻羹個形狀咁特別嘅喂?是咪BB學習食mum mum嘅羹仔嚟㗎……唉,毛毛初頭都以為係,不過阿家姐話,其實呢個笨唔係羹嚟,而係佢用開嗰支棒棒嚟㗎,真係聽到都覺得馬騮遮眼.jpg呀!唔怪得阿家姐咁驚訝啦……

事後,阿家姐就問返細佬點解用呢樣嘢嚟食麥皮,細佬就話:「這湯匙很難用誒,太軟了吧 !」

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

btw,唔小心用錯咗家姐支棒棒咁又點?呢啲一物二用呀,你哋識條毛毛咩!又btw,希望阿細佬用嚟食嘢之前有洗過支棒棒啦,冇…毛毛想提下大家注意衛生啫,55。

 

圖片及資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved