【潰已崩】阿哥你整咁細件pancake畀我係咩玩法

其實毛毛一直都好想要個細妹㗎,可以照顧佢,睇住佢一直成長,而佢又會錫返毛毛呢個阿哥,呢種感覺一定好正嘅啫!就好似外國呢對兄妹咁,真係隔住個mon都feel到佢哋有幾相親相愛呀!

圖片來源:Juhmil/twitter

是咁的,話說呢個阿哥諗住整pancake食,例牌就梗係要問埋阿妹食唔食㗎啦!佢仲好細心咁問埋阿妹塊pancake要幾大?喎!一定係個好阿哥嚟嘅啫!而妹妹亦都好識做,話塊pancake幾大都無所謂,於是佢就得到呢塊嘢喇!

圖片來源:Juhmil/twitter

你睇下塊pancake係幾咁精緻,出面啲高級餐廳都係咁樣擺盤咋嘛!隻碟就大大隻、嘢食就細細份,咁樣先矜貴呀!咦但係做咩阿妹你個樣……好似黑都面晒咁嘅?

圖片來源:Juhmil/twitter

唔好咁嬲住先,其實之前日本都有個網友話要咖喱飯結果佢細妹真係畀咗少少佢㗎:

圖片來源:111rmya/twitter

計返個面積,阿妹你塊pancake大過佢碟咖喱飯咁多,阿哥佢都算係有良心㗎喇,55!

 

圖片來源、資料來源:Juhmil/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved