清邁機場懷疑有炸彈 點知拆彈專家嚟到先發現原來係震蛋

噚日,泰國清邁機場嘅工作人員喺登機通道檢查行李嘅時候,發現一個綠色背囊入面有樣不知名物體喺度係咁震,仲發出啲奇L怪怪嘅聲……咦,唔通入面有炸彈?於是,工作人員就即刻叫專家嚟睇下咩料。

圖片來源:DailyMail

拆彈專家一嚟到,當然小心翼翼咁打開個背囊啦……點知最後發現,彈就係「彈」,不過係震蛋嗰個「蛋」呀!

圖片來源:DailyMail

原來個背囊係咁震同發出怪聲笨唔係因為有炸彈,只係粒情趣震蛋喺行李搬運途中唔小心掂到個開關掣啫……真係隔住個mon都feel到個拆彈專家拎住個銀色震蛋有幾咁無奈!喂,大家試下將部電腦/手機擺去耳仔附近,睇下聽唔聽到個拆彈專家唱緊「我突然無言靜了下去細心把你望~」?

圖片來源:DailyMail

btw,雖然今次就食詐糊,但諗深一層,虛驚一場都好過堅發現有炸彈吖~所以,謹慎啲都係啱嘅!

 

資料來源:DailyMail

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved