【係父愛呀】老竇竟然趁我唔喺屋企入我房寫埋晒啲咁嘅嘢!

有人話囡囡係Daddy嘅前世情人,所以媽咪同寶貝囡兩個,情聖Daddy都一樣咁錫!(Between如果係真嘅話,點解今世情人媽咪又唔會呷醋嘅?)

話說台灣有個網民平時係住喺大學宿舍嘅,不過屋企同學校都只係10分鐘車程嘅距離,所以每個星期都會返屋企兩次嘅,又幾乖女幾黐家㗎啵~佢之前因為要去O Camp所以隔咗一個星期冇返屋企,佢老竇竟然趁呢段時間偷偷走咗入佢房!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

唔係啩,話晒囡囡都大個啦,老竇問都唔問句就入佢房會唔會唔太好呀?唔通佢想偷睇阿囡本日記,check下佢有冇識咗啲金毛飛?阿囡返到屋企先發現,原來老竇入佢房係想寫memo畀佢,話自己日日都有入嚟睇下寶貝囡返咗屋企未呀!嗚呀,只係幾日冇見啫,都咁掛心,果然係前世情人呀!

圖片來源:黃小花/●【爆系公社寶可夢討論區】●

平時成日都覺得老竇有種說不出的威嚴,但估唔到對住寶貝囡就會成個男朋友仔咁,為咗囡囡開心就咩都肯制。好似呢個老竇咁,凌晨4點彈起身就係為咗幫囡囡捉返隻走甩咗嘅水箭龜返嚟!不過你都識講係前世情人唔係今世啦,好多囡囡大個咗就會慢慢同老竇疏遠,突然先發現老竇真係老咗好多就太遲喇,今晚就返屋企陪佢食飯啦!

 

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:dcard黃小花/●【爆系公社寶可夢討論區】●

【父愛系列】

阿女畀水箭龜走甩咗 老竇凌晨4點起身幫佢捉

老竇!你做咩縫起我件露膊衫呀!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved