【老子甚麼都不怕】阿嫲68歲生日 我咪插夠咁多支蠟燭囉

聽講,年齡係女人嘅咪咪,不過呢句說話又唔係一世都啱用嘅,年紀愈嚟愈大,自然乜都睇化晒啦,仲邊會介意人哋知佢幾歲啫,所以話,永恆真理就只有「女人針,海底心」呢一句。

圖片來源: Aatankobu/twitter

最近日本有個乖孫女同佢嫲嫲慶祝生日,知道嫲嫲68歲生日,仲特登喺蛋糕上面插足68支蠟燭呀!又買蛋糕又買咁多蠟燭,真係孝順喇!

圖片來源: Aatankobu/twitter

不過堆蠟燭就合體變咗一個小火場呀!唔止蛋糕呀,連啲蠟都溶晒,生日啫,都唔使咁樣樣「慶燭」下話……?

圖片來源: Aatankobu/twitter

大家隔住個mon都feel到雄雄烈火有幾熱呀,但係睇慣世面嘅阿嫲就表示老子甚麼都不怕,繼續淡淡定定吹蛋糕,食蠟燭!

圖片來源: Luna Cake

乖孫女呀,而家個世界好進步,一早已經發明咗數字蠟燭㗎喇,唔想生日變生忌,出年就識做喇…… 

 

 

 

封面圖片、資料來源連結: Aatankobu/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved