【BOOM!】點解洗個廁所都可以洗到咁樣樣…

電視廣告成日都話「清潔好輕鬆」……老老77,乜清潔真係好輕鬆咩?如果真係咁輕鬆嘅話,你哋就唔會成日塞晒啲家務畀阿媽做,而呢位肯自己做家務嘅日本網民就唔會搞到個馬桶咁樣樣啦!你哋睇下,係傳說中嘅深水炸彈呀!

圖片來源:moo3oom_/twitter

嘩,搞咩個廁所搞成咁呀?乜家陣興將啲清潔劑綁喺碌炮仗度清潔咩?

是咁的,話說有位日本網民就用咗一款專門要嚟幫馬桶消臭去污嘅清潔星星。本身呢粒清潔星星嘅使用方法就好簡單,只係將佢放入馬桶水箱入面(不過都唔好咁近去水位,如果唔係會塞),然後每次沖水嘅時候佢就發自動發揮去污嘅力量。不過可能呢位網民個馬桶嘅沖水力真係太強啦,佢一沖就搞到宇宙大爆炸咁款喇……

圖片來源:kobayashi

btw,其實樂觀啲睇,好彩不嬲啲清潔劑都唔係啡色或者紅色啫,如果唔係,見到個咁震撼嘅畫面真係幾日唔使食飯都似……

 

資料來源:moo3oom_/twitterkobayashi

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved