【四目交投】住海景樓好叻咩?呢度有佛景?呀!

雖然香港三面環海,食海鮮就易呀,想買到海景樓就難囉。除咗因為貴到要儲幾世錢先買到之外,仲係因為就算畀你買到海景樓,下一年你前面又會起過棟新樓阻咗你個view呀,所以同人講自己住向海南單位,真係巧威威㗎~

圖片來源:蕭照平

不過而家住海景樓都未算最威呀,人哋台灣有佛景?呀,仲要唔係遠遠望到佛像咁簡單喎,而係超近距離感受到佛祖嘅貼身保祐!

圖片來源:自由時報

圖片來源:自由時報

可能台灣都有土地問題啦,呢層仲起緊嘅新樓就座落喺佛像前面喇,網民仲計過條數,如果喺五樓望出去,仲啱啱好可以同佛祖四目交投?呀,到時就真係拉晒窗簾都感受到佛光普照喇……

圖片來源:自由時報

好彩,其實呢棟新樓唔係住宅嚟嘅,而係呢尊佛像間製作公司嘅辦公大樓,不過咁樣返工,都好大壓力啫腦細……

​圖片來源: 林家弘

雖然大樓未起好,不過有網民已經急不及待FF緊喺單位入面同佛祖四目交投嘅溫馨場面喇,真係隔住個mon都想講句「我佛你」呀~

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:自由時報林家弘

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved