【地獄再臨】自從煮咗呢煲紫薯湯,我就成功減到肥喇…

煮嘢食呢家嘢真係好講天份㗎,不過天份嘅嘢唔止唔係人人有,就算有都未必啱使呀。好多地獄廚神其實都好有天份㗎,不過係藝術天份咁解啫。佢哋整嘅嘢簡直就好似畢加索嘅畫咁抽象,仲要係高手中嘅高手先識得欣賞㗎。

圖片來源:dai6379/twitter

嘩!呢煲嘢個藝術成就高到呢⋯⋯如果硬係要形容,就好似《哈利波特》啲魔藥咁,喺紫色嘅漿狀物之中,隱隱約約仲見到嗰幾條翠綠嘅青菜,整體質感有如嘔吐物咁傑撻撻。究竟呢個日本網友煲咗啲咩嚟呀?

圖片來源:dai6379/twitter

PO主話呢兜咁嘅嘢原來係紫薯湯⋯⋯雖然話而家興紫薯乜乜乜,但呢兜嘢咁嘅款,更愛紫薯嘅人都好難啃得落啵。

圖片來源:動畫《ドラえもん》截圖

圖片來源:動畫《ドラえもん》截圖

其實大家都怪錯呢位朋友喇,有眼利嘅網民就睇得出,呢位唔係地獄廚神,係天才小廚師至真!因為佢將胖虎料理完美還原咗出嚟呀!真係有九成似啵~如果PO主可以唱埋「我係胖虎 我係小霸王~」做背景音樂,咁就真係Perfect池喇!

封面圖片及資料來源: dai6379/twitter

地獄回顧:【地獄廚房】都係叫「白菜」啫 使唔使成煲中毒咁嘅樣

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved