【醒目老母系列】印花本身咪係貼紙囉,你搵膠水黐做乜啫?

可能喺大家眼中,用印花換返嚟嘅不銹鋼煲只不過係一件阻定兼嘥位嘅垃圾,但對一個稱職嘅師奶嚟講,呢個煲就好似賢者之石咁,係無論如何都想得到佢嘅嘢嚟呀!所以最近有位台灣師奶都為咗換不銹鋼煲,搞到凌晨兩點幾都仲喺家庭group度跪求印花,而且佢仲因為咁樣而畀阿女發現自己一件小7事?~到底係咩?一齊睇下吖!

圖片來源:dcard

咦,呢位師奶用小仙子嚟做profile pic又幾有少女心喎~不過呢樣唔係重點,重點係咩?你哋睇到未呀?冇錯,就係佢竟然搵支膠水嚟黐實啲印花呀!

圖片來源:dcard

嗚呀!呢啲印花本身咪一張貼紙嚟囉,你搵支膠水嚟黐做乜啫?仲要黐得鬼咁整齊,都唔知呢位師奶到底花咗幾多時間同花機喺呢堆印花度?……

圖片來源:dcard

btw,雖則呢位師奶傻西瓜到連印花可以直接貼上張積分卡度都唔知,不過間超市又唔會因為你搵支膠水嚟黐實啲印花而唔畀個煲你嘅,總之最後換到個煲咪得囉!

圖片來源:dcard

嗯,換到就係咯……最慘嘅係,阿女後來發現咗阿媽儲得咁辛苦嘅印花原來一早就過咗期冇得換呀!真係唔敢想像呢位師奶嘅心理陰影面積有幾大,希望佢以後唔會一見到印花就驚啦,55。

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved