【不要吃侵侵】點解連食魚生都要畀我見到你!

自從當奴侵成功侵入白宮,真係除咗「我真係恭喜你呀」之外都唔知可以講咩好呀(唔係同侵侵講呀,係同美國人講)!大家對侵侵嘅擁戴喺互聯網嘅急速傳播,而佢都冇辜負大家嘅期望,喺世界各地唔同嘅地方用自己嘅方式刷存在感,務求達到老是常出現嘅境界!

圖片來源:telesurtv.net

「特朗雀」已經out喇,而家侵侵假假地都係美國總統,要襯得起佢,起碼都要有阿娥咁嘅質素啦~咪臭係呢種新發現嘅飛蛾,因為大家都有個咁上下嘅髮型,所以阿蛾就跟佢姓叫特朗蛾喇。

圖片來源:Chen Ping Chun/爆料公社

但係古惑的侵又點會滿足於做隻蛾呀,估唔到佢而家連飲食都撈埋,連碟刺身都同佢一模一樣呀!師傅仔真係夠晒鬼馬,搵三文魚做塊面,真係膚色皺紋都夾到絕一絕,條三文魚瘦啲都做唔到呢個效果呀~咦,如果呢堆魚生拎埋嚟整魚生飯,係咪叫做「丼撈侵」呀?啱晒嗰啲愛佢愛到想同佢二合為一嘅人呀!

圖片來源:FacesPics/twitter

但係魚生都只係表現到阿侵嘅表面,呢個回收箱就唔同呢~除咗表現到佢嘅外在,仲有侵侵豬嘅內涵呀!講緊係兩者個内涵都係咁豐富多樣啫,你諗咗去邊啫?

圖片來源:上海日報

不過呢啲始終都唔及我國同胞嘅作品嘅,呢隻公雞咁冏冏有神,幾有當奴侵嘅神髓呀,侵侵真係畀你哋吹到漲晒喇!阿侵睇下人哋幾有你心呀,你就唔好成日鬧人哋啦,要不是黨,你又點做到紅遍全世界呢,係咪?

封面圖片及資料來源:telesurtv.netChen ping chun/爆料公社FacesPics/twitter上海日報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved