【唔知點解】次次見到CR-V車都好想幫佢叉電

話說,最近有台灣網民就喺facebook post咗張相,佢話自己次次喺街見到CR-V都好想拎條叉電線出嚟幫架CR-V叉電,因為佢覺得CR-V車尾個凹位真係好似插頭位喎。嘩,唔post由自可,一post就發現原來好多網民都好有同感,呢位網民張相就係咁喺一日之內呃咗三萬幾個like喇!

圖片來源:曉珍/爆廢公社

睇真啲,CR-V車尾個凹位真係幾似插頭位,又難怪呢位網民想插佢嘅……之不過開講都有話「向上插,向下插,不可放任胡亂插」,你咪見係窿就想插先得㗎!你條叉電線又幼又細,收返埋佢先啦……

圖片來源:韓嚴/爆廢公社

而講到似曾相識嘅嘢,呢位身穿深綠色外套嘅阿姐都唔弱。大家睇下,佢著到成棵人形聖誕樹咁,真係一見到呢位阿姐就想拎條閃令令彩帶幫佢裝飾呀!

圖片來源:淘寶

喂,再似曾相識啲都仲有啵~大家睇埋呢條千年難得一見嘅土豪金色緊身褲,係咪一見到佢就好想拎嚿薯仔出嚟喪刨絲呢?

 

 

 

資料來源:曉珍/爆廢公社、韓嚴/爆廢公社、淘寶

回帶:【又到聖誕】唔知點解一見到呢個人就好想幫佢掛返啲燈飾

又回帶:【密集恐懼】Fashion嘅嘢,你識條褲咩!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved