【特技妝都慳】強國劇直接搵黑人扮燒焦屍體

古人戴錶、皇帝講英文、廁所板扮鏡呢啲19劇集穿崩位香港人已經見慣不怪,但勢估唔到,原來燒焦屍體都可以就咁搵個黑人嚟扮囉!

是咁的,話說最近有網民翻睇強國劇集《少年包青天2》嘅時候就發現劇中兩具燒焦屍體竟然係由黑人演員飾演,而且仲要係兩位完全冇經過任何特技化妝嘅黑人演員⋯⋯

圖片來源:電視劇《少年包青天》截圖

圖片來源:電視劇《少年包青天》截圖

嗱利申,毛毛當然冇任何歧視黑人演員嘅意思啦。

請黑人做老臨冇問題,之但係你叫人哋扮燒焦屍體,你最低限度都幫人哋化返個燒焦屍體妝先啦下話?家陣就咁利用人哋種族嘅膚色就話人哋係燒焦屍體,劇組咁樣會唔會太唔尊重人哋呢?特技化妝錢唔是咁樣慳的!

圖片來源:電視劇《少年包青天》截圖

咁鍾意慳特技化妝錢,又唔見劇組搵黑人演員嚟做主角包青天?咁咪連包青天個妝都可以慳埋囉!

圖片來源:電視劇《少年包青天》截圖

btw,其實樂觀啲咁睇,強國人都只不過係將lowcostcosplay嘅精神發揚光大啫。早前另一套強國武俠劇《五鼠鬧東京》咪又係咁樣打破傳統,用杞子嚟扮血漿⋯⋯想拍打鬥爆血場面?一大堆杞子掟出去咪係囉,真係既方便,又快捷呀!

#曲線要講明

 

 

 

資料來源:晨曦中的蘑菇/微博

睇埋:【好環保呀】強國劇用杞子當血漿穿晒崩

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved