【落咗妝啫】網購蘋果放入雪櫃一排就甩色

子華神話過,你化咗妝我仲認得你,嗰啲叫化妝;你化咗妝之後我唔認得你,嗰啲就叫喬裝!而家一街都係喬裝同照騙高手,真係稍為唔小心都會中伏呀!你叫毛毛以後仲點相信人類啫!

估唔到除咗人類之外,原來連蘋果都要戴假面具?

圖片來源:蔡慧萱

嘩~啲蘋果咁粉嫩咁靚仔難怪台灣網友上網見到即刻話「我要買十個」啦!古乳有暈,一日一蘋果,醫生遠離我。於是網友就好聽話咁日日食,點知食完一袋,喺雪櫃拎第二袋出嚟食嗰陣,居然發現啲蘋果變咗色!

圖片來源:蔡慧萱

嘩!邊位呀你?明明買咗紅蘋果,點解雪咗幾日變青蘋果㗎喂?55,一定係啲蘋果落咗妝啫,嚇我唔到嘅!網友你又係嘅,人哋素顏啫,咁快就唔認得人啦?

圖片來源:蔡慧萱

素顏嘅蘋果喺個咁凍嘅雪櫃入面,凍到面都青埋好正常呀,係咪先?梗係⋯⋯唔係啦!老老竇竇,話晒網友都已經食咗5個落肚,先發現層色會咁樣甩出嚟喎⋯⋯而家算點呀,畀啲顏色網友睇咁話喇喎?

圖片來源:蔡慧萱

專業嘅生果從業員就叫大家唔使咁驚,未必係啲蘋果染咗色嘅,話晒咁大工程染完又唔係賣到多啲錢⋯⋯話唔定啲蘋果只係凍親呢~係囉,你估真係個個都覺得假貨比真貨好咩~都係個句,上網買嘢都係小心啲好,尤其係放入口嘅,真係唔好亂買呀!

 

 

 

封面圖片及資料來源:蔡慧萱

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved