【這些機會】喺成田機場撞正《Running Man》拍攝

似乎喺日本野生捕獲到明星嘅機會真係多啲咁啵⋯⋯

話說,最近有台灣網民趁住端午節假期就同屋企人跟團去咗東京旅行,點知正當佢哋去到成田機場,check晒in、拎晒行李、諗住搭旅遊巴嘅時候,導遊突然話「不要被記者大哥們把我們拆散」?咦,做咩機場會有咁多記者㗎呢?唔通入面發生咗啲咩大單嘢?

圖片來源:dcard

哦,原來成田機場之所以有咁多記者喺度,笨唔係因為入面發生咗啲咩大單嘢,而係《Running Man》喺度拍攝緊呀!

圖片來源:dcard

大家睇下,係李光洙、劉在錫同池石鎮呀⋯⋯我最想見到嘅人竟然咁啱喺度畀我見到佢?我真係好好彩、好好彩呀!

圖片來源:dcard

呢位咁好彩嘅網民表示,估唔到第一次野生捕獲嘅明星會係係《Running Man》成員。雖然今次只係見到部分《Running Man》成員,但佢已經好心滿意足㗎喇!(嗯,咁都畀你見到其中三個RM喎,仲唔心滿意足咩⋯⋯)

 

 

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved