【港大民研】香港人認做亞洲人仲多過認做中國人

同胞們成日話「要不是祖國,你們早就完蛋了」,係囉係囉,祖國咁偉大,香港人實爭住沾強國嘅光,湧出嚟周圍大大聲同人講自己係強國人啦!

圖片來源:港大民意研究咁啱今日港大民意研究就出咗最新調查結果,原來自認係亞洲人同世界公民嘅香港人仲多過自認係中國人㗎!毛毛都冇錢去亞洲其他地方玩嘅,世界各國就更加唔使講啦,不過毛毛都一樣,認做亞洲人、世界公民,都唔想同人講自己係強國人……

資料來源:港大民意研究

如果有人問你,你係「香港人」、「中國人」、「中國的香港人」,定「香港的中國人」呀?最多人會答自己係廣義嘅香港人呀!話自己係中國人嘅就得18個percent咋陰公~

毛毛會話自己係香港人就唔使講啦,呢排年尾去親Re-U,都唔明點解,啲靚仔冇拍拖其他舊同學就嗌佢做浪子,毛毛呢,就係毒L…… 其實毛毛只係冇腳嘅雀仔啫,毒咩L喎!

 

封面圖片、資料來源:港大民意研究

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved