【最強cosplay】現實版蝙蝠衣都研究到出嚟?

毛毛呢啲毒L,睇英雄片嗰陣成日都會FF自己就係蜘蛛俠呀、蟻俠呀、美國隊長呀等等⋯⋯如果好似佢哋咁勁揪,一定追到女神啦係咪先?不過要練到美國隊長咁大隻,單手拉直昇機就冇乜可能㗎喇,做蝙蝠俠就可能夢想成真!

圖片來源:moviepilot

話說美國就有研究人員,開發出一套堅・蝙蝠衣。不過件嘢有乜咁巴閉先?係咪用嚟cosplay㗎?等毛毛睇過?

圖片來源:Daily Mail

原來呢套堅・蝙蝠衣叫「Superflex」,當你一啟動件衫嘅功能,你嘅手、腳、成個身就會充滿力量,即刻大力咗,搬重嘢冇難度,仲可以減低肌肉同骨骼嘅損傷咁話。

圖片來源:Daily Mail

件衫唔單止啱晒想做蝙蝠俠嘅人,連老人家著咗都可以取代傳統腳架,分分鐘行得仲好過、快過以前呀!喂,著件衫就變到大大力,今舖女神仲飛得出毛毛手指罅?不過呢件堅・蝙蝠衣就仲喺開發階段,未推出市場㗎,所以,毛毛都係返出去做嘢算喇⋯⋯

 

 

圖片及資料來源:Daily Mail

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved