【夠膽你就睇】元朗區都市傳說

「你住元朗呀?有冇牛㗎?」

喺元朗土生土長,讀咗19幾年書嘅毛毛話你知,而家嘅元朗只有絡繹不絕嘅水貨客,唔好話人啦,連牛都冇空間行。

日新月異,有好多熟悉嘅地方已漸漸消失,千色廣場外嘅西洋大鐘已經變成務實嘅電子鐘,毛毛都想學金城武咁講,究竟呢個世界上仲有咩係未過期?

有!原來真係有!

大個咗先知,原來一個區嘅都市傳說係咁歷久不衰。當毛毛連讀書學過啲乜都唔記得,但學生時期討論過嘅區內故事仲歷歷在目。而家就由毛毛趕去現場,解開大家心裡嘅迷思。

 

傳聞一・「餅叔」之死

「你坐喺電腦前面,嘗試喺搜尋引擎器裡面輸入『元朗餅...』,自動彈出嘅第三個聯想語句,亦即是全球被搜尋次數第三多嘅語句,係『元朗餅叔 』」。「餅叔」係元朗出沒嘅一位拾荒者,因為用長長嘅頭髮盤成個蛇餅而命名,多數喺大馬路出沒。相信元朗人對佢非常熟悉,但佢係幾時出現喺?區呢?

「我哋82年就開舖,我記得『餅叔』好似喺十幾年前就突然之間出現喺我哋舖頭附近。」-校服制服舖黃小姐

「餅叔」露宿嘅地方有兩個,而教育路嘅校服制服舖前地就係其中一個,甚至有網民問過一個極有哲學性嘅問題,究竟係有間舖頭先定「餅叔」先,咁而家就解答到大家嘅疑問。

 

 

好多人得悉佢不幸辭世嘅消息都感到錯愕,其死因亦喺社區內廣傳,但大家都各執一詞,有人話佢係觸電而死,又有人話佢係畀掉落嘅燈箱壓死,甚至有人話佢已經返生。所以話,「餅叔」係元朗人嘅一個謎。

除咗老闆之外,一講起「餅叔」,其他街坊都表示有印象。

「我以前返學成日都撞到佢,一開頭係有啲驚嘅,但見開咗就慣,反而佢唔出現,會有少少擔心佢去咗邊!」

「初初聽到佢死咗,個心都有少少唔舒服,每次行經佢曾出沒嘅地方,都會?兩眼。」

雖然好多人都相信佢已赴黃泉,但佢帶畀我哋嘅回憶會永垂不朽。

 

傳聞二・元朗公園前身係亂葬崗?

 

相傳元朗公園百鳥塔範圍係日軍打仗期間嘅亂葬崗,而八角塔就係鎮鬼嘅。有街坊表示,試過夜晚晚入去,都覺得陰風陣陣,甚至試過瀨嘢添...夠喇!毛毛唔想聽落去!

不過究竟係咪真㗎?

「係真㗎!以前日本仔會係新區嗰邊將戰俘槍斃,之前再運屍到元朗公園?邊。所以百鳥塔係用嚟鎮壓㗎!仲有呀,聽講新區之前都好猛㗎,係多得個塔趨吉避凶,先冇咁多靈異事件!」

「不過恐唔恐怖都係睇你啫!我哋成班日日晨運圍住墳場跑都冇事啦,hehe!」

一班晨運嘅叔叔嬸嬸一邊耍拳,一邊好興奮咁講。

 

其實呢個都市傳說,到而家都係口傳歷史,毛毛問過google大神,都搵唔到官方嘅記載。不過入夜去真係要小心啲,因為公園位置偏僻,間唔中會有情侶享受無人之境,野生捕獲大岩蛇就唔係幾好喇!

 

傳聞三・執笠十年還未完

 

「同益間鞋舖唔做喇!快啲去睇下有冇平嘅鞋買嚟返學。」

細個時,老母聽到鞋舖執笠,有平嘢執梗係9衝掃返幾對先啦。但間鞋舖話執唔執,成個舖頭貼滿「最後今天」、「清貨大減價」,去到毛毛業都畢埋,佢仍然屹立不倒,可以話係經濟大倒退中嘅奇葩。


「雖然有好多年冇入過去,但每次經過都會心諗,佢究竟囤積咗幾多貨?我粗略估計,大概最後一天咗八年到啦」-附近美容院返工嘅何小姐

「我喺到做咗大概十年,不過我諗佢清貨嘅歷史比我仲長」-鞋舖對面兌換店嘅靚姐姐

毛毛試過將?個傳奇同其他區嘅FD子講,發覺原來每一區都有屬於佢嘅執笠小強,無論係錶舖定碟舖,都好頑強咁經營緊。

 

可能你話你都唔係住元朗,唔會有共嗚,但其實個個地區嘅都市傳說都大同小異,都係屬於大家嘅集體回憶,每一次同舊同學、舊朋友講起,回憶就會一秒湧現,原來你都係我同鄉呀!

 

(P.S. 元朗人傑地靈,著名NBA球星Fisherman Lok亦都生於此,路過不妨去一去鐘聲球場,感受孕育出一代球星嘅地方。)

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved