【齊來做偵探】成宮寬貴吸毒相 睇真啲可能係玩緊食玩?

吸毒真係影響一生,唔止會搞到你連自己個仔姓咩都唔知,如果你喺娛樂圈度做仲會星途盡毀㗎。早幾日,日本就爆出演員成宮寬貴嘅吸毒相,好多妹豬真係心都碎埋呀⋯⋯不過,有一個摩擦力驚人嘅妹豬,就發現真相好似笨唔係咁喎!

圖片來源:@sayamicyun/twitter

妹豬喺呢幅懷疑吸毒相圈咗三樣嘢,就係膠兜、包裝袋同粉末。你串連到未呀?叫咗你睇多啲名偵探死神學下嘢㗎啦,呢位妹豬一睇就覺得事情並不單純,好明顯唔係吸毒咁簡單,一定係製作緊啲高濃度同要小心處理嘅物品!

圖片來源:@sayamicyun/twitter

謎底已經解開喇,佢咪就係整緊雪糕食玩囉!呢隻食玩嘅奧妙之處就係要將粉末狀嘅糖整成唔同嘅造型,喺日本同香港都好受歡迎㗎~睇落又真係幾似喎,有三角形窿嘅長方膠兜,銀色嘅包裝紙,白色粉末,仲有最重要嘅清水!

圖片來源:@sayamicyun/twitter

有好多網民都話如果係就好喇,因為佢哋都唔想一個有前途嘅演員咁就玩完。你都可能會諗,如果係做咩成宮唔照直講出嚟呀?即係咁,一個大男人凌晨3點同班fd子喺屋企,喺度玩埋晒啲咁卡哇依嘅糖果食玩,仲要玩得咁開心,畀人知原來佢咁有少女心,真係同吸毒一樣形象盡失呀!

 

封面圖片及資料來源:@sayamicyun/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved