【童年崩壞】睇到呢盞燈以後仲點面對比卡超

強國出咗咁多山寨比卡超玩具,真係驚嚇到比卡超都冇眼睇呀,但係你以為山寨嘅比叉燒只係喺啲玩具度搵到?少年人,你太年輕喇。比叉燒已經成功潛入日常生活嘅用品之中,真係創作力量同幻想,會嚇你一跳呀!

圖片來源:dcard

都話唔好亂玩交換禮物㗎啦~出事㗎嘛!不過呢隻比卡超⋯⋯都算係眼口鼻都正正常常呀,係對耳仔黐埋咗啲,個肚仔又變白咗,望落似兔仔多過老鼠啫,咁比卡超原型都係鼠兔,既然都是兔就不用分得那麼細啦~

圖片來源:dcard

嘩!你大我呀?無啦啦伸長條頸想點呀!仲要咁幼就唔好伸出嚟獻世啦⋯⋯但原來呢嚿嘢係一盞燈,而真正嘅災難係喺開燈之後呀!

圖片來源:dcard

你呃人!呢隻明明就係日本妖怪長頸女,分明就係想變做比叉燒嚟迷惑毛毛!你唔使旨意呀!嗚⋯⋯收到盞咁嘅燈,仲要日日對住佢,以後仲點面對又圓又可愛嘅正牌比卡超呀!

圖片來源:dcard

其實呢啲都係幻覺嚟㗎啫,嚇我唔到嘅!只要打側佢擺,然後每日催眠自己,佢係長頸鹿⋯⋯佢係長頸鹿⋯⋯咁咪冇事囉!咁點解呢盞燈唔一開始就整成長頸鹿樣,咁咪乜事都冇囉?Well,強國出品嘅嘢,畀你估到嘅就唔係強國啦⋯⋯ 

封面圖片及資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved