【強大的google drive】條友執咗我部電話仲影咁多自拍係咩玩法?

相信唔少地獄黑仔王都有唔見電話嘅經驗。

通常嚟講,當你發現自己唔見電話,第一時間你都係會搵第二部電話打畀自己,睇下會唔會咁好彩部電話就跌喺自己附近,又或者睇下部電話會唔會畀好心人執咗,可以聯絡對方拎返部機咁嘅。之不過呢個世界邊得嚟咁多好心人吖,好似今次呢位台灣網民嘅老竇就冇咁好彩喇!

話說,呢位台灣網民嘅老竇就喺火車上面唔見咗部電話,跟住咪同大家一樣試下打畀自己囉,點知打極都打唔通⋯⋯ok fine!咁唯有當而家連個天都想自己出過部新機啦⋯⋯

圖片來源:感謝網民 張承 同意轉載

天網恢恢,肥而不腻!當呢位網民幫老竇部新機同步帳號嘅時候,佢竟然喺google drive搵到執到老竇之前部電話嗰條友⋯⋯嘅自拍喎!望住呢埋loop極都仲有嘅自拍,呢位網民表示:「我該繼續偷偷關注他的生活嗎?」

圖片來源:感謝網民 張承 同意轉載

即係咁,雖然呢條友仔執到人哋部電話都唔畀返人好似幾衰仔咁,但毛毛睇完呢堆loop極都仲有嘅自拍之後就明白⋯⋯其實唔係條友唔畀返部電話人,係部電話自己選擇跟住呢條咁鍾意自拍嘅友仔呀!你哋話嘞,呢位網民嘅老竇會唔會好似呢條友咁影咁多自拍先?就算會呀,呢位網民嘅老竇又識唔識擺咁多甫士先?而家人哋連遮雙下巴嘅V字手勢都識做,你點同人鬥呀⋯⋯(應該係,除非唔係)

 

 

 

資料來源:感謝網民 張承 同意轉載

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved