【拍卡羅生門】霸氣港女鬧爆港鐵

今日呢段千字文嘅facebook status喺網上瘋傳,內容大概就係話有個港女坐頭等明明有拍卡,但當港鐵職員上車查飛嘅時候,就發現港女張八達通冇紀錄!喺呢個毛文講咩都冇用,老虎蟹梗係check閉路電視啦,之不過港鐵職員竟然話個鏡頭唔會影到拒絕咗,最後仲要叫埋慈母嚟先搞得掂,個港女始終都係畀人罰咗五舊水呀。

圖片來源:Ying Baibe Chan

圖片來源:Ying Baibe Chan

圖片來源:Ying Baibe Chan

冇拍卡坐頭等就梗係要罰錢啦,不過個港女就堅持自己有拍卡,仲話四個港鐵職員圍佢一個女仔,公平咩!佢仲出動埋女仔最犀利嘅武器──眼淚,結果有個男仔見到佢喊,就行過嚟幫佢喇。

圖片來源:Martin Tse

呢個就話有拍卡,嗰個就話冇,搞到毛毛都好亂呀!人哋成日講有片有真相,嗱而家片就有喇:

影片截圖來源:Jeffrey Chan

不過睇完都係唔知真相囉!唉毛毛都係食花生算喇,查案嘅嘢都係留返畀大家啦!

 

封面圖片來源:Ying Baibe Chan/Jeffrey Chan

資料來源:Ying Baibe Chan

片:Jeffrey Chan

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved