【被時間遺忘】張卡由兔年寄到雞年終於收到喇!

就嚟年廿八,有冇乖乖地執屋大掃除先?就算你話有又點吖,睇死你咪又搬晒啲嘢出嚟,打開枱底嗰幾個封晒塵嘅紙盒,拎住啲舊相舊信慢慢回味從前,睇下睇下,發現已經到食飯時候喇,就擺返晒啲嘢埋原位就當執咗屋囉。不過搵返小學中學時期,好朋友寫畀自己嘅卡嚟睇,又真係好有回憶嘅,叫人邊捨得扔咗去呀~

圖片來源: dcard

幾年前嘅卡,一早收晒入紙盒保存啦,但係如果你係喺信箱發現,又會有咩反應呢?唔通張卡知你耐冇收信,偷偷地走入信箱扮有人寄嘢畀你?

話說台灣有個網民最近收到張賀年卡,咁都好正常啫,話晒都就嚟過年。奇就奇在張卡上面竟然有大大隻立體兔仔喺度㗎!而佢本人又唔係屬兔,邊個喺雞年寄兔仔卡咁玩嘢呀?

圖片來源: dcard

原來張卡係佢個老死喺六年前,即係兔年嗰陣寄畀佢㗎,點知就而家先寄到佢手上!由兔年寄到雞年,足足半個cycle喇大佬,郵差叔叔解釋下好喎?卡上面仲要用歪歪斜斜嘅字寫住「我們要當一輩子的好朋友」呢啲又pure又true嘅說話,真係咩回憶都返晒嚟!

圖片來源: dcard

聽講台灣有啲文青cafe可以畀客人寫信畀五年、十年後嘅自己,老闆等到適當時候先會幫你寄出嘅,而家唔使搞咁多嘢都已經可以收到被時間遺忘嘅賀卡,真係諗落都覺得浪漫呀,嗯嗯。寄信時間長又長,希望佢哋友誼更加長啦~

 

 

封面圖片、資料來源連結: dcard

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved