【女人最痛】對高踭鞋咁刮腳 我咪踩住個踭再黐膠紙囉

可以做到長腿女神,相信係每個女仔嘅共同理想。著咗高踭鞋之後,成個人高咗成吋,仲會不自覺咁挺胸收腹,真係好有女人味㗎!不過係自己想打扮下嘅時候著就話開心啫,如果係因為返工規定要著,感覺就真係差好遠喇,話晒著高踭鞋都特別易攰,仲好易刮親㗎嘛,你估真係「我著的高踭高過人~要愛得比當初勇敢~」咩!

圖片來源:魯夫妹/爆廢公社

台灣有個要著高踭鞋返工嘅妹豬就話佢對鞋好刮腳,所以就偷偷地踩住個踭喇。睇張都覺得佢即時感到腳踭大解放,連腳趾都聞到自由嘅空氣呀~點知就畀同事話佢咁樣著好核突喎,咁又係嘅,舒服同美觀,似乎從來都冇喺女裝鞋嘅世界同時出現過……

圖片來源:魯夫妹/爆廢公社

灰姑娘個家姐斬咗隻腳趾夾硬塞隻腳入鞋,都話有機做到太子妃呀,呢個妹豬都係打份工啫,受人二分四冇理由腳趾都斬堆咁大犧牲喎。

於是,佢就諗到一條絕世好橋:踩住個鞋踭再用電線膠布包實個腳踭喇!毛毛終於都明點解服務業多數都著黑色高踭鞋喇,原來係方便同事可以經理不知客人又不覺咁黐電線膠布呀!

圖片來源: 化仁國中

圖片來源: 化仁國中

圖片來源: 化仁國中

其實電線膠布除咗救到畀高踭鞋刮腳嘅服務業姐姐之外,仲幫到班冇錢買皮鞋嘅學生!話說台灣有間中學嘅樂團參加比賽嘅時候,當中有啲學生因為家境唔好,買唔起皮鞋,所以就用黑色電線膠布黐實對波鞋嚟上台演出喇。估唔到電線膠布原來咁有用㗎,真係想唱返句「黑色膠紙給他的意義」呀!

 

 

封面圖片、資料來源連結:魯夫妹東森新聞雲

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved