【齊來打大佬】螢火蟲味嘅雪糕食落係點嘅呢?

日本成日出啲地區限定同季節限定嘅雪糕,真係睇到都想食呀!不過出咁多會唔會有伏㗎?之前嗰個麻婆豆腐雪糕,都係個樣似啫~聽講食落都好味嘅,但係如果掉返轉個樣冇特別,個味聽落奇奇怪怪,咁就似乎好伏喎⋯⋯

圖片來源:pirorit_tw/twitter

有個日本網友想買杯雪糕食下啫,點知睇清楚先知中咗伏,咪放上網同大家開心share囉。望落都冇咩特別吖,得隻又鮮明又出眾嘅螢火蟲印喺個蓋度啫,都幾可愛咁呀~但原來呢隻螢火蟲唔係一個Logo咁簡單,係代表呢杯雪糕嘅味道㗎!下?螢火蟲係咩味㗎?既然都買咗,咁呢位網友就唯有鼓起勇氣照食啦!

圖片來源:pirorit_tw/twitter

點知一打開⋯⋯蜜蜂嚟嘅喂?!你唔係加pat金箔落去就當係螢火蟲呀?毛毛讀得書少啫,但係都識分螢火蟲同蜜蜂㗎喎,你有本事搵到隻起間仲要條尾有針嘅螢火蟲就當你贏!

圖片來源:pirorit_tw/twitter

有網友就即刻PO返隻舊款出嚟,嗰Pat 望落似係便便多啲嘅金箔都仲喺度,但係起碼塊古古力望落唔似蜜蜂吖,雖然同螢火蟲仲有一段距離⋯⋯咁點解新版好地地要搞到佢成隻蜜蜂咁呢?唔同螢火蟲唔當造,要搵蜜蜂頂住先?

圖片來源:pirorit_tw/twitter

不過算啦,食嘢最緊要都係個味吖嘛~ 究竟螢火蟲咩味呢?網友就表示囝囝食咗一啖就嗌苦唔食喇,學古人話齋,一試無妨,再試投降喎。另一個聲稱都有食過嘅網民就好強調咁話係芝麻味、芝麻味同芝麻味,見佢講三次就知幾重要啦~其實名呢家嘢都係噱頭嚟啫,你整隻雪糕叫「家明的味道」,都應該有好多人買㗎!

封面圖片及資料來源:pirorit_tw/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved