【拳頭咁大個】上網買個煲送到嚟咁鬼細個嘅喂?

嗱,砂煲咁大個拳頭你哋就聽得多啦,唔知拳頭咁大個砂煲你哋又見過未呢?未?咁就要同毛毛一齊見識見識下喇!話說,最近有位台灣媽媽諗住買個煲嚟煲粥畀阿仔食,於是就上網買咗個煲啦,點知到收貨嘅時候先發現個煲貨不對版喎!

圖片來源:‎黃子玲‎/●【爆笑公社】●

喂咪住先,個煲睇落都幾正常吖,邊度唔對路先?

圖片來源:‎黃子玲‎/●【爆笑公社】●

唉,呢個煲係就係同網上圖片一樣樣,之不過個size細咗幾倍呢……加上個煲放上煤氣爐度個爐頭又大得滯,啲咁嘅物料又放唔到上電磁爐度用喎,你哋話呢位媽媽要個咁細嘅煲嚟做乜好喇?所以咪搞到呢位媽媽除咗心中默默唱句「我突然無言靜了下去細心把你望」之外都唔知講咩好囉!

圖片來源:dailymail

正所謂世界真細小小小,早前有位英國妹豬上網買咕?咪又係咁,佢用10英鎊買返嚟嗰兩個咕?加埋都仲細過佢隻手掌呀!

圖片來源:dailymail

所以話呢,其實買到拳頭咁大個砂煲又點吖?大有大用,細有細用啫!爐頭太大咪再上網淘多個爐囉,話唔定個爐送到嚟又係細咗幾倍呢,咁咪可以儲齊一套囉……最多用用下boom一聲啫,冇事嘅!55。

 

資料來源:黃子玲‎/●【爆笑公社】●dailymail

回帶:【世界真細小】上網買咕? 到收貨先發現個size仲細過手掌

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved