奶媽你知道香港有幾多人跨區工作要嗎?

啊啊啊~點解毛毛咁晏仲喺度打喊露?唔係因為食飽飽,飯氣攻心呀,而係堅眼瞓囉!鬼咩,話就話back after lunch啫,不過住屯門嘅毛毛,都要一早起身搭車出嚟市區㗎嘛,仲要預時間畀條屯門公路慢慢塞,唔夠瞓呢家嘢,慣㗎喇。早幾日聽到奶媽話攰攰、唔想去天水圍咁遠,所以就放基層團體飛機,真係好葡萄囉!

資料來源: Google Map、港鐵網站、城巴網站

嗱,奶媽競選辦公室就喺灣仔嘅,當由灣仔去天水圍啦,奶媽身份咁尊貴,應該都唔敢唔會迫巴士迫地鐵㗎喇,揸車都係39分鐘啫(Google話)。

不過一眾打工仔就慘啲喇,養唔起車,咪迫巴士迫地鐵囉,港鐵App就話47分鐘,不過計埋轉車同延誤,個幾鐘都走唔甩㗎喇,計返來回都係三個鐘咋嘛!車行又唔係你自己行,唔係咁都怨下話!

資料來源:2011年交通習慣調查

一日有24粒鐘,咁香港人又花咗幾多時間喺車上面呢?2011年交通習慣調查就話搭公共交通係平均43分鐘一程,揸車同的士係廿幾分鐘咁,都唔係好耐啫。不過留意返,講緊平均呀下,唔好忘記堅毅物種新界西人點樣返工放工呀!

另外,每程車嘅搭車次數係1.17 次,即係話好多人都要轉車㗎,計埋轉車時間,真係要早好多起身返工。

資料來源:2011年人口普查

雖然香港話大唔大話細唔細,不過跨區工作對打工仔嚟講始終都係痛苦嘅。計一計,香港有成140萬人要跨區工作㗎,真係辛苦晒!每日見到啲上到車就唔肯行入啲,搞到車門個位迫到死死下嘅情境,就好似學奶媽咁講句,今日比較攰,唔想去咁遠返工…… 不過,相信奶媽都係知條路已經夠塞,唔想阻大家返工放工先唔入天水園啫,肯定係!

 

 

資料來源連結: 2011年人口普查2011年交通習慣調查

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved