【商機無限】強國人執櫻花做標本拎去賣 一個鐘就賺過萬蚊

睇嚟強國對於櫻花真係有一種情意結,好似之前就有間強國企業喺日本賣晒廣告,話武漢係世界櫻花之鄉,仲叫人去武漢大學賞花?喎!

圖片來源:油潑辣子愛抹茶
圖片來源:油潑辣子愛抹茶

啱呀,冇錯喎,世界都是強國的,連櫻花都係!所以就算人哋而家執地下啲櫻花嚟做標本再拎去賣,都係一件好合理嘅事!

圖片來源:新浪新聞

是咁的,話說四五月係畢業嘅季節,而武漢大學嘅櫻花一直都好出名(好似係),於是一向有生意頭腦嘅強國人就諗到用櫻花嚟賺錢喇!

圖片來源:新浪新聞

首先執咗地下啲櫻花再放入厚書度壓實,之後再黐落張紙度,加個靚靚相架,咁就搞掂喇!咁樣一個標本由30蚊去到300蚊都有,嗯,真係好抵呀!唔怪得吸引咗咁多文青去買啦!話咁快個檔主仲賺咗過萬蚊?喇。你睇下,呢個妹豬買咗之後直程感動到喊?呀!不要再說了,毛毛都有啲都想喊呀!

圖片來源:新浪新聞

諗諗下,櫻花樹年年都會開花,每年咁樣執一執啲花瓣就可以開檔,呢單生意真係無本生利,仲可以長做長有?喎!毛毛9估全宇宙都應該冇其他民族好似強國人咁識得利用…啊sorly,我係話珍惜同欣賞櫻花㗎喇!55。

 

圖片來源、資料來源:新浪新聞

回帶:強國企業東京賣廣告 話武漢係世界櫻花之鄉?

【做咩啫你】為咗自製櫻花雨 強國人爬樹踢樹乜都齊

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved