【尖尖尖~】仲以為呢位先生gel到個頭咁高…

呢排日日都天氣不似預期,濕度高到好似就嚟可以喺空氣入面游水咁呀,明明set好個靚頭出街,點知一出門口就濕到塌晒……呢位哥哥仔仲可以keep到個髮型,實係落重gel啫!

圖片來源:dcard

喺人山人海水洩不通你推我撞爾虞我詐嘅車廂入面,竟然遇上咗呢位髮型界達人?!嘩佢個頭gel到咁行,小心撞到天花板呀!

圖片來源:dcard

點知睇真啲,原來係佢把秀髮畀車頂個通風口吸住先搞成咁咋陰公。見到都唔知點開口提佢好呀……

圖片來源:漫畫《HUNTER×HUNTER》

真係唔講仲以為自己咁好彩捕捉到野生大傑呀!

圖片來源:PTT

嗰個哥仔就話畀通風口吸住頭髮先搞成咁呀,呢個著雨褸嘅朋友仔應該係gel咗個尖尖尖頭喇啩!咁大雨都不忘用雨褸包埋個頭,果然對潮流髮型有種執著。

圖片來源:PTT

當毛毛仲研究緊佢個頭到底點gel嘅時候,就發現,哎呀,原來世人都誤會咗佢喇!其實個尖尖尖頭係佢個吉他嚟㗎傻豬!嘩,如果畀毛毛第一眼係睇到呢個畫面,實以為有隻雨褸鬼跟住佢!

 

 

封面圖片、資料來源: dcardPTT

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved